Олександра Єльнікова, керівниця відділу продажів ZV Development: я захоплююсь своїм продуктом і передаю це захоплення клієнту.
Zмістовне інтерв'ю про професійний шлях, портрет клієнта, критерії вибору дому та натхнення у роботі.
Олександра Єльнікова, керівниця відділу продажів ZV Development
Сашо, розкажи, будь ласка, про свій професійний шлях у сфері продажів. Як ти потрапила до компанії ZV Development?

Коли я закінчила університет у Польщі, в Жешуві, то поїхала шукати роботу у Варшаві. Я надсилала резюме до різних компаній, на різні посади – від початку мені цікава була професія HR.

Мене запросили на співбесіду до компанії – лідера на ринку Польщі з продажу послуг сенсорного маркетингу. Мене прийняли на роботу не на посаду за моїм запитом. А на нову, створену додатково: я займалась продажами наших послуг на ринках України, Росії, Німеччини, Чехії.

Моя історія з ZV Development – дуже цікава, адже наша співпраця склалася не з першого разу. Кажуть, що «двічі в одну річку не ввійдеш», але я увійшла. :) І пливу вже близько півтора років і виходити з цієї річки не хочу.

Спочатку я, ще проживаючи у Польщі, подавала резюме на місце керівниці відділу продажу ZV Development. Але тоді наша співпраця не розпочалась.

Через півроку я переїхала до України і, мабуть, так склалися зорі, що саме в цей момент компанія ZV Development випускала на ринок свій революційний інноваційний проєкт – s o l a | capsule. І тоді ми почали співпрацювати: я прийшла до компанії в ролі менеджера з презентації цього продукту.

За декілька місяців я стала керівником відділу продажу – і зараз несу відповідальність за усі продукти компанії у КМ Коник: і стаціонарні, і s o l a | capsule, та з нетерпінням чекаю, коли презентуватиму нові модульні продукти компанії.

Що тебе найбільше надихає у роботі в нашій компанії?

В компанії ZV Development мене надихають продукт, команда і клієнт.
Продукт – тому що я дійсно захоплююсь тим, що робить наша команда. Я відчуваю, що передаю своє захоплення клієнту – і так відбувається продаж. Це також моя робота – любити свій продукт, адже без цього «хімії» не відбудеться.

Стосовно команди – ще під час першої співбесіди із Сергієм та Оксаною Самусєвими я була переконана в тому, що вони найкращі, найпередовіші, і варто бути з ними в команді.
Для мене ці люди є втіленням двох архетипів – бунтаря та творця. І я вважаю, що Сергій і Оксана зібрали навколо себе таку ж команду – творців і бунтарів. Для мене це справжнє задоволення – кожного дня працювати з такими людьми.

Я люблю своїх клієнтів - за те які вони, про що ми розмовляємо. І намагаюсь зробити їхнє життя кращим, комфортнішим. А інструментом для цього і є продукт компанії.

І, звісно, дуже надихає адреналін, емоція, що виникає при продажі. Коли після пошуку аргументів, рішень, можливих покращень, ми тиснемо руку задоволеному клієнту – це неймовірне почуття, що нагадує закінчення шкільного року. Це ейфорія від досягнення цілі, наче після отримання шкільного атестату та очікування нового шкільного року.

Розкажи, будь ласка, хто такий житель квадро? І чи відрізняється він від жителя нових будинків Tetra, Domino і Family?

Для початку я хотіла б сказати про їхні спільні риси. Перше, що приваблює цих людей до нас – це спільна філософія. Для них важлива раціональність, екологічність, енергоефективність домівки.

Жителі QDRO [квадро] – це сім’ї з дітьми: двома, трьома та більше. Наші будинко-квартири дають їм відчуття особистого простору, де кожен може займатися своїми власними справами: для батьків – весь другий поверх, а для дітей – ціле царство на третьому поверсі. Їхній власний казковий світ.

Жителі Tetra, Domino і Family – це молоді сім’ї, які планують дитину та прагнуть простору із власним подвір’ям, терасою та паркінгом. А також ці будинки, що є меншими за площею, ніж QDRO [квадро], цікаві людям старшого віку із вже дорослими дітьми, що живуть окремо.

Зазвичай вони переїжджають з більших будинків (площею 600, 700 або навіть 1000 кв. м), бажаючи замінити надлишковість на розумне споживання. На зручний функціональний простір, де вони насолоджуватимуться життям. 

На що клієнт найбільше звертає увагу при виборі домівки?

Зараз ми отримуємо більше запитів про будинки меншої площі. При цьому звертають увагу на раціональне планування, лаконічний мінімалістичний дизайн – зазвичай зі світлим інтер’єром. І, звісно ж, локацію: близькість до центру міста та інфраструктури.

Також клієнтів цікавить інноваційність. Наприклад, те, що ми створюємо не тільки стаціонарні будинки, а й технологічне житло sola, підіймає рівень довіри до нас, як до забудовника.

Які цікаві історії траплялись в роботі?

Цікава історія сталась у жовтні, коли ми продали вже другу будинко-квартиру з нової лінійки TDF – Domino. А цікава вона тим, що її купили навіть без візуалізацій.

До нас приїхав клієнт, що був знайомий із жителями QDRO, які були дуже задоволені своєю домівкою. Усією родиною вони неймовірно пройнялись командою, ідеєю та філософією продукту. Тому, побачивши як виглядає Domino зовні, одразу сказали: «Це наш майбутній будинок».

Також в моїй роботі зустрічається справжня дружба. Одного разу, родина, що проживала у QDRO, поїхала у відпустку. І тому тиждень там проживала бабуся власника, що доглядала за будинком. Їй передали мій контактний номер. Я часто приходила до неї на вечерю, ми пили вино, разом їздили за продуктами. Вона розпитувала мене, що таке система «розумний будинок» і під кінець тижня зізналася, що їй бракуватиме цих технологій у своїй квартирі.

І, ми впевнені, що також бракуватиме ваших душевних вечерь та поїздок за продуктами.
Дякуємо за інтерв’ю, Сашо. Кінцевий результат, той самий «атестат», приносить задоволення саме тоді, коли весь процес відбувається із задоволенням.
Поділитися цією статтею: